מערכת המתבססת על זרימה משתנה של קירור

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי מערכות מיזוג, כאשר החזקה, המתקדמת והפופולארית ביותר היא מערכת מיזוג vrf. מדובר על מערכת מיזוג איכותית הפועלת על מנוע אחד בלבד ובד בבד היא יכולה להוות תשתית עבור כמות גדולה של פתחי מיזוג. אם אתם תוהים מהי מערכת המיזוג המדוברת, האם היא תתאים לביתכם וכמובן: כמה עולה מזגן vrf, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא.

מהי מערכת מיזוג ?vrf

עוד לפני שאתם מתחילם לברר כמה עולה מזגן vrf, כדאי שתבינו מה זה בדיוק מערכת המיזוג המדוברת. מדובר על מערכת מיזוג המתבססת על זרימה משתנה של קירור. למזגן יש למעשה יכולת לשלוט בצריכת החשמל שלו שכן, הפעולה שלו מתבססת על מדחס שקרוי: אינוורטר. מדחס מסוג זה מתאים את העוצמה של המזגן ואת הצריכה החשמלית שלו לכל טמפרטורה השוררת בכל חדר. כלומר, מדובר על מזגנים שיש להם יכולת איכותית לווסת בצורה יעילה את העוצמה של האוויר וכך למעשה הם גם מאפשרים לחסוך בצריכת החשמל. מערכת המיזוג המדוברת מאפשרת לקבוע טמפרטורה שונה בכל חדר באותו המבנה וזאת בהתאם לדרישות הספציפיות של כל חדר. כלומר, ישנם חדרים שבהם ניתן לקבוע טמפרטורה אחת ובחדר אחר טמפרטורה שונה לגמרי.

כמה עולה מזגן vrf?

אין ספק שאחת השאלות שלא מעט אנשים שואלים את עצמם היא: כמה עולה מזגן vrf? ובכן, התשובה לשאלה המדוברת איננה קבועה שכן מדובר על מערכת המשתנה בהתאם לנתונים שונים. מחיר התקנת המערכת המדוברת בדירת קרקע לדוגמא לא יהיה זהה למחיר התקנתה בדירה המצויה בבניין רב קומות. הגורמים שמשפיעים על מחיר המזגן הוא מחיר המזגן הנבחר, העלות של ההתקנה וכן עלות של הנמכת גבס במידה וההתקנה דורשת זאת. אין ספק כי תנאי השטח הקיימים בהחלט משפיעים על המחיר הסופי ועל כן, חשוב ביותר לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום התקנת מזגנים מעין אלה, על מנת לקבל מהם המלצה על מזגן הרלוונטי לנתוני החלל וכן הצעת מחיר הן על המזגן והן על ההתקנה הנדרשת במבנה הקיים.

מערכת המתבססת על זרימה משתנה של קירור
זה הזמן להשתדרג במזגן חכם
השאירו את פרטיכם:

מאמרים נוספים

מזגן מיני מרכזי
מזגן מיני מרכזי

מציאת מזגן מיני מרכזי מחיר המשתלם ביותר תהיה משימה אשר תוכל להיות מושלמת בהצלחה בשעה שאתם עובדים מול חברת "כוכב

קרא עוד »

מעוניין בייעוץ ותכנון מערכות מיזוג מתקדמות?

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן