התקנת מזגן VRF

אחת ממערכות המיזוג המתקדמות ביותר כיום היא מערכת vrf. מדובר על מערכת המתבססת על טכנולוגיה ייחודית ופועלת באמצעות מדחס מיוחד. המדחס המדובר מספק תפוקה של מיזוג שמשתנה בהתאם לטמפרטורה בכל חלל. באמצעות המערכת המדוברת ניתן לקבל בכל חלל טמפרטורה שונה וזאת בהתאם לצורך. התקנת מזגן vrf חייבת להתבצע בצורה מקצועית ביותר וזאת בכדי שהמערכת תפעל בצורה תקינה ואיכותית.

למה זה כדאי?

התקנת מזגן vrf כדאית בשל כמה סיבות: ראשית כל, מדובר על מזגן אשר מציע יכולת קירור עצמאית בכל חלל שבו מתקינים יחידת איוד. כלל יחידות האיוד מחוברת למדחס אחד. מעבר לכך, פעולת המזגן שקטה ביותר וניתן להנות מחלל שקט ונעים כאשר הוא פועל. כמו כן, ניתן להתקין את המזגן המדובר בכל חלל וזאת בהתאם לצרכים ולדרישות של הלקוח, המזגן המדובר יכול להתממשק במערכת בית חכם. כמובן שהיתרונות המרכזיים של מערכת המיזוג המדוברת הם: האפשרות לשלוט על הטמפרטורה בכל חדר ולקבל בכל חדר טמפרטורה שונה בהתאם לצרכיו וכן, העובדה שמדובר על מזגן חסכוני ביותר, כך שגם אם המזגן המדובר יקר יותר הן בשל העובדה כי התקנת מזגן vrf מורכבת יותר ויקרה יותר, הרי שזה בהחלט כדאי.

מה חשוב לדעת על התקנת מזגן vrf?

התקנת מזגן vrf צריכה להתבצע בצורה מדויקת ומקצועית על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. מדובר על תהליך התקנה הכולל מספר שלבים לרבות: שלב התכנון שהוא השלב המקדים, כאשר בשלב המדובר מגדירים את כמות יחידות האיוד הנדרשות עבור ההתקנה וכן קובעים היכן הן ימוקמו בשטח.  בשלב הבא יש ליישם את ההתקנה בהתאם לתוכנית האדריכלית של דירת המגורים, בשלב הבא יש להתקין מערכת בקרה אשר מטרתה היא לשלוט ביחידת העיבוי. בשלב הסופי יש לבצע בדיקה של המערכת כולה ולוודא כי היא פועלת בצורה תקינה. הבדיקה המדוברת חייבת להתבצע על ידי טכנאי מזגנים מקצועי שמכיר היטב את טכנולוגיית המזגן המדובר ויודע כיצד הוא אמור לפעול.

ניתן לומר כי התקנת מזגן vrf איננה דבר פשוט ועל כן, אין להקל ראש בבחירת אנשי המקצוע הרלוונטיים לצורך התקנת המזגן ויש לוודא כי הם מקצועיים, מנוסים ובעלי ותק בתחום המדובר.

התקנת vrf

התקנת vrf היא ללא ספק דבר שיאפשר לכם כיום להפיק את המקסימום ממערכת מיזוג. מדובר על מערכת מיזוג מתקדמת ואיכותית ביותר בתחום המיזוג כיום. מעבר לכך, על אף שרכישת מזגן מעין זה והתקנתו יקרים באופן יחסי לרכישה והתקנה של מזגנים מסוג אחר, הרי שחשוב לדעת כי לטווח הרחוק מדובר על מזגנים שיחסכו לכם לא מעט כסף על צריכת חשמל שכן, הם מאפשרים שליטה מלאה בתפוקה של המיזוג בכל חדר בבית בצורה עצמאית. מעבר לכך מדובר על מערכת מיזוג מאוד שקטה ואמינה אשר יכולות המיזוג שלה טובות מאוד גם בתנאי מזג אוויר קיצוניים.

מה חשוב לדעת?

כאשר מדובר על התקנת vrf, חשוב לדעת כי העלות של המערכת והתקנתה הן גבוהות ביחס להתקנה ורכישה של מערכות מיזוג מסוג שונה וזאת בשל תהליך ההתקנה המורכב וכן בשל היתרונות הרבים של מערכת המיזוג המדוברת. חשוב לדעת כי כל פעולה הנדרשת עבור התקנת vrf חייבת להתבצע על ידי אנשי מקצוע מנוסים ומקצועיים כאשר מי שמפקח עליהם חייב להיות נציג של חברת הייצור של מערכות המיזוג המדוברת. התקנה של המערכת המדוברת מתבצעת בכמה שלבים:  ראשית כל, המתקין של המערכת יבצע ביקור מקדים שמטרתו היא להעריך את תנאי השטח ולגבש תוכנית לצורך התקנת המערכת. בשלב השני יותקנו יחידות האיוד הנדרשות בהתאם לכמות החדרים. בשלב השלישי תותקן יחידת העיבוי, כאשר כל יחידת עיבוי יכולה להתאים לעד 7 יחידות אידוי. בשלב הבא תותקן הצנרת ולאחר מכן יתבצע חיווט של הכבלים הנוגעים לתקשורת במקום וכן של המערכת האחראית על הבקרה והפיקוד. בשלב האחרון יערך ביקור של נציג מטעם חברות הייצור של המערכת כאשר המטרה של הביקור היא לוודא שהמערכת הותקנה בצורה ראויה.

כמה זה יעלה לכם?

התקנת vrf היא כמור מורכבת יותר ויקרה יותר, אך בטווח הרחוק המערכת תחסוך לכם לא מעט בצריכת החשמל הביתית. העלות תשתנה בהתאם לכמה פרמטרים והם: כמות יחידות האידוי הנדרשות בבית, גודל השטח הדורש קירור, מורכבות ההתקנה, סוג המזגן הנבחר, גודל המזגן ועוד. חשוב כמובן שההתקנה תתבצע על ידי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום זה.

התקנת מזגן vrf
זה הזמן להשתדרג במזגן חכם
השאירו את פרטיכם:

מאמרים נוספים

מה זה מזגן vrf ?
מה זה מזגן vrf ?

לא מעט אנשים מחפשים מערכת מיזוג שמצד אחד תציע את פתרון הקירור הטוב ביותר לביתם בעונת הקיץ ומצד שני, תהיה

קרא עוד »

מעוניין בייעוץ ותכנון מערכות מיזוג מתקדמות?

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן