אפשרויות התקנה מחדש של המזגן

מזגן vrf מבוקש היום במבנים פרטיים ומסחריים רבים בזכות היתרונות של פעולת חימום וקירור של חללים שונים במבנה, דרך מערכת מיזוג אוויר אחת. בחנות כוכב הקור בסניף ראשון לציון, ניתן למצוא דגמים מתקדמים של מזגן vrf, לצד פתרונות מיזוג אוויר חדשניים שונים, ושירותי התקנה של המומחים בתחום.

מאפייני מזגן vrf

הטכנולוגיה המתקדמת עליה מבוסס מזגן vrf כוללת יחידת עיבוי אחת שמותקנת בחלק החיצוני של המבנה, ואפשרות להתקין מזגנים רבים בחללים הפנימיים של המבנה, כדי לקרר או לחמם אזורים שונים בו זמנית, דרך מערכת מיזוג אוויר אחת מתקדמת.

מזגן vrf מתאים היטב להתקנה בפרויקטים של שיפוץ בבניינים ישנים, "מכיוון שניתן להוסיף אותו או להחליף ציוד קיים בשטח מוגבל, שבו יש כיום צינורות מוגבלים. מומלץ להתקין את המזגן במקום חשוף או נגיש, כדי לאפשר גמישות קלה ונרחבת לטיפולי תחזוקה במשך השנים.

היתרון המשמעותי ביותר שמגיע עם בחירת מערכות VRF הוא האפשרות למדוד את צריכת האנרגיה בכל יחידת מאייד, מה שיכול להיות מועיל ביותר להתקנת המזגנים במרכזים מרובי דיירים או בחללים מסחריים שיש בהם תנועה גבוהה וצורך לקרר ולחמם בו זמנית אזורים שונים.

שימוש במערכות מיזוג אוויר VRF

מזגן vrf מתאים היטב להתקנה באזורים שבהם יש צורך בטמפרטורות קרות וחמות בו זמנית, דרך מערכת מיזוג אוויר אחת. בוררי ענפים משמשים כהתקני בקרה מפנים את נוזל הקירור לאזורים מסוימים הדורשים קירור או חימום.

במערכות שחזור חום, בקר המעגל לוקח את החום המוחזר מאזור הקירור ומשתמש בו כדי לחמם את החדר. בשיטה זו, דרישות הקירור או החימום של המדחס מצטמצמות, מה שחוסך באנרגיה. מזגן vrf מתאים להתקנה במסעדות, אזורי לובי, מועדונים, בתי ספר, מבני משרדים, מרכזי דיור מוגן, בתי מלון, או מבנים מסחריים אחרים שבהם קירור וחימום בו-זמניים הם דרישה עיצובית.

למומחים המקצועיים של חנות כוכב הקור בסניף ראשון לציון יש ניסיון של 35 שנים בהתאמת והתקנת פתרונות מיזוג אוויר ללקוחות עם דרישות קירור או חימום למבנים פרטיים או מסחריים. מחפשים מזגן מיני מרכזי מומלץ? צרו קשר לקבלת הצעת מחיר משתלמת.

מזגן vrf
זה הזמן להשתדרג במזגן חכם
השאירו את פרטיכם:

מאמרים נוספים

מזגן מיני מרכזי
מזגן מיני מרכזי

מציאת מזגן מיני מרכזי מחיר המשתלם ביותר תהיה משימה אשר תוכל להיות מושלמת בהצלחה בשעה שאתם עובדים מול חברת "כוכב

קרא עוד »

מעוניין בייעוץ ותכנון מערכות מיזוג מתקדמות?

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן