ככל שהפעולות משתנות, כך גם עומסי החימום והמיזוג משתנים

החלטות מעטות המתקבלות במהלך תהליך התכנון של בניין חדש או פרויקט שיפוץ, משפיעות על עלויות התפעול ארוכות הטווח כמו אלו שמתקבלות בנוגע לאפשרויות התקנת מזגן מיני מרכזי. במהלך השנים בהן מערכת מיזוג אוויר במרכז מסחרי או במבנה מגורים פרטי מחזיקה מעמד, תשעים אחוזים מהעלות הכוללת של הבעלות על מערכת מיזוג האוויר היא תוצאה של תפעול, אנרגיה ותחזוקה.

לעומת זאת, עלויות רכישה והתקנה הן בממוצע רק עשרה אחוזים מסך עלות הבעלות לאורך חיי המערכת. עם השירות המקצועי של טכנאי מיזוג אוויר בחנות כוכב הקור בסניף ראשו לציון, תקבלו ייעוץ על אפשרויות התקנת מזגן מיני מרכזי שמתאים למבנה המסחרי או הפרטי שלכם.

תכנון נכון של התקנת מזגן מיני מרכזי

החלפת מערכת מיזוג אוויר או רכיב קיים במערכת המותקנת, היא האפשרות הקלה ביותר. המערכת המוחלפת שירתה היטב את האזור, אז אפשר פשוט להחליף את הרכיבים הדורשים החלפה או תיקון.

אלא שהבעיה בגישה זו היא שהמערכת הקיימת, כאשר תוכננה לפני עשרות שנים, עשויה לענות על צורכי המבנה המסחרי או הפרטי כפי שהיה קיים ופעלה אז היטב. אבל מבנים אינם סטטיים. הפעולות משתנות, וככל שהן משתנות, כך גם הצורך בחימום ובמיזוג. מה שהיה מתאים לפני שנים כבר אינו תואם את צורכי הפעילות הנוכחית, ובנקודה זו, נכנס הצורך של התקנת מזגן מיני מרכזי חדש ומתקדם. הצרכים של היום עשויים להיות גדולים או קטנים מאלה שעבורם תוכננה מערכת מיזוג האוויר המקורית. אם המערכת החדשה תהיה גדולה מדי, היעילות תאבד עקב שעות פעילות ממושכות בתנאי עומס חלקי.

גישה מציאותית

לבעלי בתים רבים קשה למצוא מימון מתאים להפעלת מערכות מיזוג אוויר בעומסים הרצויים להם, ורבים מתפשרים על המזגנים שלהם. לכן חשוב למצוא מזגן שמציע את כל פתרונות מיזוג האוויר הדרושים, בנקודות המחיר שתואמות את התקציב. בחנות כוכב הקור בסניף בראשון לציון, שיש לה ניסיון של 35 שנים בפתרונות מיזוג אוויר מתקדמים, תקבלו שירות התקנת מזגן מיני מרכזי שתואם היטב את הצרכים וההעדפות שלכם. למידע נוסף וייעוץ בכל הנוגע לנושא מזגן מולטי אינוורטר – חייגו אלינו.

התקנת מזגן מיני מרכזי
זה הזמן להשתדרג במזגן חכם
השאירו את פרטיכם:

מאמרים נוספים

מעוניין בייעוץ ותכנון מערכות מיזוג מתקדמות?

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן