חימום וקירור בו זמנית

מערכות מיזוג אוויר VRF מספקות נוחות יעילה להפליא בחדרים שונים בבית או בבית העסק, ובאמצעות הימנעות מהצורך בהתקנת מאווררי תקרה גדולים, משאבות מים וצינורות הידרוניים גדולים של מזגן vrf מומלץ, ניתן להשיג מספר יתרונות התקנה. חנות כוכב הקור בסניף ראשון לציון מספקת מערכות מיזוג אוויר קלות להתקנה ותפעול, ללא צורך בחדרי תחזוקה ייעודיים, שמפנות שטחי נדל"ן יקרים בבניין.

תכונות עיקריות של מזגן vrf מומלץ

עם טכנולוגיית VRF, החימום והקירור מתבצע רק את החללים הזקוקים לכך, בתהליך פשוט. מערכת מזגן vrf מומלץ מזרימה את הכמות המינימלית של נוזל קירור הדרושה לכל אזור בודד כדי לספק את החימום והקירור הדרושים לבניין. מכיוון שאין צינורות, הדבר מבטל את בזבוז האנרגיה הקשור לאובדן הצינורות.

שחזור חום וזרימת קירור גמיש מאפשרים לחמם ולקרר אזורים שונים על מערכת צנרת קירור אחת בכל זמן נתון. זה גם עוזר להגביר את היעילות על ידי לכידת מה שהיה בזבוז אנרגיה מחלל אחד והחזרתו לחלל השני כאנרגיה שימושית. רצף הפעולה של המדחסים הבודדים של מזגן vrf מומלץ מאפשר לסובב ולאזן את משך התפקוד ש/ל המערכת, עם ביצוע חלוקת עומס באופן שווה. ממירים מפחיתים את הסיכון לכשל במדחס ומבטלים עליות מתח להפעלה/כיבוי.

נוחות

המערכת מתאימה את זרימת נוזל הקירור לכל יחידה פנימית בהתאם לתנאי ההפעלה שלה, באמצעות חישוב כמות נוזל הקירור הנדרשת לכל יחידה פנימית ושליטה על זרימת הקירור כדי להבטיח את רמת הנוחות הרצויה ללא קירור יתר או חימום החלל.

גמישות

מערכות מיזוג אוויר אלו ידידותיות לסביבה וזמינות בדגמים קטנים, עם אורכי צינורות ארוכים, מה שאומר שיש תצורת VRF כמעט לכל יישום מסחרי או מגורים גדול. מערכות VRF מספקות גמישות בתצורה מחדש של החלל לשימוש עתידי ויכולות להסתגל בצורה חלקה לשינויים בבניין. ניתן להתאים את החלל בקלות עם הסגנונות השונים של יחידות פנים מבלי לפגוע ברמת הנוחות. לחנות כוכב הקור בסניף ראשון לציון, שיש לה ניסיון של למעלה מ-35 שנים בפתרונות מיזוג אוויר מתקדמים, יש היום את המבחר המגוון ביותר של מזגן vrf מומלץ בדגמים הפופולריים ביותר הזמינים היום. מחפשים המלצות על מזגן אינוורטר מיני מרכזי? חייגו אלינו!

זה הזמן להשתדרג במזגן חכם
השאירו את פרטיכם:

מאמרים נוספים

מה זה מזגן vrf ?
מה זה מזגן vrf ?

לא מעט אנשים מחפשים מערכת מיזוג שמצד אחד תציע את פתרון הקירור הטוב ביותר לביתם בעונת הקיץ ומצד שני, תהיה

קרא עוד »

מעוניין בייעוץ ותכנון מערכות מיזוג מתקדמות?

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן