project3-gallery1

דגניה בחולון

פרויקט יוקרתי של אחד מבין הבניינים הגבוהים באזור.

הפרויקט עדיין בשיאו ומורכב ברובו מדירות 5 חדרים, בהן התקנו לפי דרישות הלקוח ובהתאמה אישית לפי צרכיו, עם העמדה והקמת תכניות מיזוג אויר עם דגש על כל פרט ופרט, מערכת מיזוג אויר חדשנית.

חלק מהמערכות הינם מערכות מיני מרכזיים בשילוב דמפרים לחדרים השולטים על טמפרטורה אישית, ובחלקם הותקנו מערכות מזגנים מתקדמות מדגמי VRF.

במערכות ה VRF נתנו מענה ושליטה אישית לכל חדר עם מזגן עצמאי, גלוי או מזגן נסתר בגבס. שיטה זו בשילוב טכנולוגיית האינוורטר חוסכת משמעותית בחשבון החשמל כשכל היחידות עדיין מחוברות למנוע אחד.

בסיום העבודה מותקנים הגרילים הדקורטיביים שהוזמנו לפי מידות וצבע כמו כן, יבוצעו הפעלות המזגנים בכל דירה עם מסירה אישית והדרכה לדייר.

project3-gallery1
מעוניין במזגן? אל תבזבז זמן
יש לנו הצעה משתלמת עבורך

הגלריה שלנו

עוד בנושא

פרויקט 26 וילות

מתחם היוקרה של צפון ת"א מתחם יוקרתי של 26 וילות בשכונת תל ברוך בתל אביב. פרויקט בוטיק חדש – יצירה ארכיטקטונית ייחודית במתחם פרטי ומרשים.

קרא עוד »
פארק תמר שלב א'

פרויקט הגדול והייחודי של בנין משרדים מפואר בן 9 קומות בפארק המדע ברחובות. בשלב ראשון זה הותקנו מערכות VRF גדולות ומסיביות בחלקים הציבוריים בכל קומה.

קרא עוד »
פרויקט אריק איינשטיין

פרויקט מגורים בנייה רוויה ברחוב אריק איינשטיין וברחוב משה רינת בחולון. בניני מגורים שעדיין בעבודת מיזוג אויר כוללת תשתיות והתקנות לפי התקדמות הבנין. בפרויקט זה

קרא עוד »

מעוניין בייעוץ ותכנון מערכות מיזוג מתקדמות?

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן