פרויקט-כוכב-הצפון-תל-אביב

כוכב הצפון תל אביב

פרויקט "כוכב הצפון" צפון תל אביב פרויקט זה הינו פרויקט מגורים מפואר הצפון תל אביב של חברת נתנאל גרופ. בפרויקט זה התבצעה בנייה ירוקה והיה צורך לבצע התאמת מערכות מזגנים המותאמת לשיטה זו. המזגנים שנבחרו הינם מערכות מיזוג הפועלות בשיטת האינורטר המותאמות לדרישת יועץ האקוסטיקה במקום. אורכי הצנרת היו ארוכים מאד היות ורוב המנועים מוקמו בגג , לכן מזגני האיורטר מסוגלים להכיל את אורכי הצנרת הארוכים שלוו בפרויקט.

יחס אישי וליווי מקצועי מאפיינים את עבודתינו בפרויקטים עד למסירת העבודה והדרכה מקיפה בבית הלקוח. ההתקנות בוצעו בשיטות מתקדמות ברמה הגבוהה ביותר לפי תו תקן ישראלי. כמו כן, שולבו גרילים דקורטיביים ביחידות הפנים בכל חלל.

הנכם מוזמנים לפגישת ייעוץ במשרדנו החדש.

נשמח לראותכם!

פרויקט-כוכב-הצפון-תל-אביב
מעוניין במזגן? אל תבזבז זמן
יש לנו הצעה משתלמת עבורך

הגלריה שלנו

עוד בנושא

פארק תמר שלב א'

פרויקט הגדול והייחודי של בנין משרדים מפואר בן 9 קומות בפארק המדע ברחובות. בשלב ראשון זה הותקנו מערכות VRF גדולות ומסיביות בחלקים הציבוריים בכל קומה.

קרא עוד »
"בורדו" – קרית אונו

פרויקט בורדו – קרית אונו. פרויקט זה הינו פרויקט מגורים מפואר בקרית אונו. בפרויקט זה הותנו מערכות מתקדמות מיני מרכזיים של חברת אלקטרה ותדיראן בכל

קרא עוד »
כוכב הצפון תל אביב

פרויקט "כוכב הצפון" צפון תל אביב פרויקט זה הינו פרויקט מגורים מפואר הצפון תל אביב של חברת נתנאל גרופ. בפרויקט זה התבצעה בנייה ירוקה והיה

קרא עוד »

מעוניין בייעוץ ותכנון מערכות מיזוג מתקדמות?

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן