אתם יכולים לקבל שירות מותם אישית להתקנת מערכת מיזוג אוויר

הטכנולוגיה של מערכת מיזוג vrf או במילים אחרות Variable Refrigerant Flow, המשמשת בבניינים מסחריים, משיגה יעילות גבוהה ביותר על ידי שינוי זרימת הקירור ליחידות הפנימיות בהתבסס על הדרישות המדויקות של האזורים הבודדים. בחנות כוכב הקור בראשון לציון, ניתן למצוא מגוון עשיר של פתרונות מיזוג אוויר לחללים עסקיים או פרטיים.

מאפייני מערכת מיזוג vrf

בצורתה הפשוטה ביותר, מערכת מיזוג vrf חיצונית משרתת מספר יחידות פנימיות, המחוברות אליה באמצעות צינורות נחושת המכילים חומר קירור. החדרים או האזורים בתוך הבניין יצטרכו לעתים קרובות לפעול בטמפרטורות שונות במהלך היום. ברוב המקרים, שינויים בטמפרטורה החיצונית, קרינת שמש, תפוסה משתנה, ציוד משרדי ותאורה, מובילים למצבים בהם חלק מהאזורים בבניין דורשים קירור, ובמקביל, אזורים אחרים ידרשו חימום, כדי לשמור על סביבה פנימית קבועה ונוחה.

וזה עוד לא הכול, שימו לב:

בהיותם גמישים ומודולריים בעיצוב, ניתן לחבר מספר יחידות חיצוניות יחד כדי להגדיל את הקיבולת הכוללת של מערכת מיזוג vrf. יחידות פנימיות מגיעות במגוון סוגים וגדלים מה שהופך אותן למתאימות לרוב היישומים. ניתן גם לעצב מערכות כדי למזער או אפילו להסיר לחלוטין את הדרישה לתעלות חלוקת אוויר, מה שהופך אותן לחסכוניות ליישום ולקלות יותר להתקנה במקום שבו יש מקום מוגבל. בקרות מתוחכמות מאפשרות אופטימיזציה של המערכת ומאפשרות למשתמשים שליטה מלאה על הסביבה המקומית שלהם, ללא השפעה שלילית על אזורים אחרים המשרתים אותה מערכת מיזוג vrf.

יתרונות מערכות מיזוג אוויר VRF

היתרונות העיקריים של מערכת מיזוג vrf הם:

  • חיסכון משמעותי באנרגיה (עלויות תפעול נמוכות).
  • בקרת טמפרטורה מדויקת ונוחות אזורים.
  • חימום וקירור בו זמנית.
  • התאוששות חום.
  • גמישות רבה.
  • פשטות התקנה.

עם למעלה מ-35 שנים בתעשיית מיזוג האוויר, בחנות כוכב הקור בסניף ראשון לציון, יש לנו את המומחיות והידע לספק מערכות מיזוג VRF קלות לשימוש, חסכוניות להתקנה וחסכוניות לתפעול. הניסיון הרב שלנו במגזר המסחרי מאפשר לנו לתכנן ולהתקין פתרונות חסכוניים באנרגיה המתאימים לכל יישום. אם תרצו להתייעץ לגבי צרכי מיזוג האוויר שלכם, פשוט צרו קשר כדי לקבל הדרכה לגבי התאמה של מערכת מיזוג vrf למבנה שלכם. נשמח לייעץ לכם לגבי מזגן מיני מרכזי מומלץ.

מערכת מיזוג vrf
זה הזמן להשתדרג במזגן חכם
השאירו את פרטיכם:

מאמרים נוספים

התקנת מזגן vrf
התקנת מזגן VRF

אחת ממערכות המיזוג המתקדמות ביותר כיום היא מערכת vrf. מדובר על מערכת המתבססת על טכנולוגיה ייחודית ופועלת באמצעות מדחס מיוחד.

קרא עוד »
מערכת vrf יתרונות
מערכת VRF יתרונות

אם אתם מחפשים מזגן חדש לביתכם, חשוב מאוד שתבחרו אותו בצורה נכונה. כיום אחת ממערכות המיזוג המתקדמות ביותר שניתן למצוא

קרא עוד »

מעוניין בייעוץ ותכנון מערכות מיזוג מתקדמות?

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן