פתרונות מיזוג אוויר שונים דרך מערכת אחת

לא חסרות אפשרויות בכל הנוגע למערכות מיזוג אוויר. אבל בחנות כוכב הקור בסניף בראשון לציון, תמצאו מגוון סוגים של מערכות vrf שמתאימות למבנים פרטיים או מסחריים בגדלים שונים, במחירים משתלמים, עם שירותי התקנה מקצועיים.

פתרונות מיזוג אוויר יעילים ומותאמים אישית

מערכות vrf, VRF (Variable Refrigerant Flow), הומצאו בשנת 1982, ובמקור נועדו בעיקר לשימוש מסחרי – מרכזי קניות, בנייני משרדים, שדות תעופה, בתי ספר ומרכזים מסחריים שונים, עד שהושקה המערכת החדשה שמתאימה להתקנה לבתים. שלא כמו מערכות מיזוג אוויר מסורתיות, מערכות ­vrf משתמשות בקירור המותנה ביחידה חיצונית אחת ומופץ בתוך הבית למספר יחידות פנימיות. זה מאפשר למערכת לפצל את הבית לאזורי נוחות, כך שניתן לחמם ולקרר חדרים בודדים בו זמנית מבלי לבזבז אנרגיה על חדרים שאינם תפוסים.

בפרויקט בניית או שיפוץ מבנה, מתעורר הצורך במציאת פתרונות מתאימים לצרכי קירור וחימום שונים ברחבי המבנה, בהתאם למגבלות המקום וטכניקות הבנייה, ולכל הצרכים השונים ניתן למצוא פתרונות עם התקנת מערכות vrf מתקדמות. כך, למשל, חדרי השינה בקומה השנייה כוללים יחידות מיזוג אוויר צמודות על הקיר. בחדר המשחקים בקומה השלישית יש יחידת מיזוג אוויר צמודה לרצפה, ובחדר האורחים יש יחידה צמודה לתקרה, מה שמוביל לצורך בפתרונות מיזוג אוויר שונים לכל חדר. בחלק מהדגמים, מערכות vrf מציעות טכנולוגיית שחזור חום, תכונת יעילות השואבת חום מחדר אחד, כמו חדר כושר ביתי, ומעבירה אותו לחדר אחר, כמו חדר שינה או אפילו בריכה.

טכנולוגיית אינוורטר

זוהי תכונת יעילות נוספת המאפשרת למדחס להאיץ או להאט בהתאם לטמפרטורת הבית. זה עוזר לטמפרטורה להישאר עקבית לאורך כל היום מבלי לכבות לחלוטין את מערכת מיזוג האוויר, כמו שנדרש במזגן קלסי. ריבוי צינורות ההפצה דורש פתרון נוחות באמת מותאם אישית, יעיל מאוד, ואזורי – וזו הסיבה שהתקנת מערכות vrf שמתאימות למגורים, על ידי המומחים בחנות כוכב הקור בסניף בראשון לציון, שיש להם ניסיון של 35 שנים בתחום, פותרת את כל צרכי הקירור או החימום השונים, דרך מערכת מיזוג אוויר אחת, שמשפרת באופן משמעותי את הנוחות בבית. מחפשים הצעת מחיר מעולה עבור מזגן מולטי אינוורטר? צרו קשר.

מערכות vrf
זה הזמן להשתדרג במזגן חכם
השאירו את פרטיכם:

מאמרים נוספים

מעוניין בייעוץ ותכנון מערכות מיזוג מתקדמות?

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן