מוצרים בעלי טכנולוגיה מיוחדת

מערכת vrf היא מערכת מיזוג איכותית ביותר שכיום לא מעט אנשים בוחרים בה עבור ביתם הפרטי. אם בעבר היה ניתן למצוא את המערכת המדוברת רק במתחמים גדולים לרבות: בתי מלון, בתי עסק ועוד, כיום כבר ניתן למצוא את מערכות המיזוג הללו גם בבתים פרטיים והן ידועות כאיכותיות, יעילות וחסכוניות ביותר. כמובן שאחת השאלות שלא מעט אנשים שואלים את עצמם טרם הם מחליטים האם להתקין מערכת קירור מעין זאת בביתם נוגעות לעניין מערכת vrf מחיר. ובכן, חשוב לדעת כי מחיר הרכישה וההתקנה יהיה שווה את החיסכון הכלכלי שיהיה לכם מהמזגן המדובר לאורך זמן.

מהי מערכת vrf?

עוד טרם אתם מבררים אודות מערכת vrf מחיר, כדאי שתבינו במה בדיוק מדובר. מערכת המיזוג המדוברת מתבססת על טכנולוגיה מיוחדת שכרוכה בזרימת קירור משתנה. כלומר, המזגנים פועלים על מדחס אינוורטר אשר מאפשר להם לשלוט בתפוקה של החשמל שלהם. בין אם מדובר במזגן מיני מרכזי ובין אם מדובר במזגן עילי, הרי בניגוד למזגנים רגילים אשר כל זמן שהם עובדים זה יהיה באותה העוצמה ובאותה תפוקת חשמל עד שהם יוצאים להשהיה, המזגן המדובר ישנה את העוצמה שלו ואת צריכת החשמל שלו בהתאם לטמפרטורת החדר. כלומר, התקנת מערכת מיזוג מעין זאת היא חסכונית לאורך זמן, אך מעבר לכך, מדובר על מערכת מיזוג אשר מציעה לכל חדר את הטמפרטורה הנדרשת בו מה שאומר שמעבר לחיסכון בחשמל שהמערכת המדוברת מציעה, היא גם מאפשרת להנות מקירור איכותי בכל חלל בבית בהתאם לטמפרטורה הספציפית שבו.

מערכת vrf מחיר

מערכת vrf מחיר ישתנה בהתאם לפרמטרים שונים כגון: מהו גודל החלל הדורש קירור, כמה חדרים יש בבית ובהתאם לכך גם מהי התפוקה של המערכת הנדרשת ועוד. המחיר יורכב מהמחיר של ההתקנה והמחיר של המזגן עצמו. כמובן ככל שיהיה יותר מורכב להתקין את המזגן כך המחיר יהיה יקר יותר. אולם, כאמור, מדובר על מזגן אשר לטווח הרחוק חוסך לא מעט בצריכת החשמל ועל כן, גם אם הוא יקר יותר ממזגנים רגילים, הוא בהחלט משתלם לטווח הרחוק.

מוצרים בעלי טכנולוגיה מיוחדת
זה הזמן להשתדרג במזגן חכם
השאירו את פרטיכם:

מאמרים נוספים

מעוניין בייעוץ ותכנון מערכות מיזוג מתקדמות?

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן