מגוון אפשרויות עיצוב והתקנה למזגנים

למזגנים חסרי תעלות, כמו עם מזגן מיני מרכזי אינוורטר, יש יישומים פוטנציאליים רבים במבני מגורים ומבנים מסחריים. היישומים הנפוצים ביותר הם בדיור רב-משפחתי או כתוספות שיפוץ לבתים עם מערכות חימום "ללא תעלות", כגון מערכות מיזוג אוויר שמבוססות על לוחות קורנים ומחממי חלל (עץ, נפט, פרופאן). בחנות כוכב הקור בסניף בראשון לציון תמצאו מגוון פתרונות מיזוג אוויר לדירות קטנות, שבהן הרחבה או התקנה של תעלות חלוקה למזגן מרכזי אינן ברות ביצוע.

מאפייני מזגן מיני מרכזי אינוורטר

בדומה למערכות מרכזיות, מזגן מיני מרכזי אינוורטר מורכב משני מרכיבים עיקריים: מדחס/מעבה חיצוני ויחידת טיפול באוויר פנימית. צינור, המכיל את כבל החשמל, צינורות הקירור וצינורות השאיבה מקשרים בין היחידות החיצוניות והפנימיות.

יתרונות

היתרונות העיקריים של מזגנים מיני מרכזיים הם גודלם הקטן והגמישות לחלוקה לאזורים וקירור חדרים בודדים. בדגמים רבים יכולים להיות עד ארבע יחידות טיפול פנימיות באוויר (לארבעה אזורים או חדרים) המחוברות ליחידה חיצונית אחת. המספר תלוי בכמות הקירור הנדרשת לבניין או לכל אזור. זה יכול להיות מושפע מאיכות הבידוד והאיטום של הבניין, ולכל אחד מהאזורים יהיה תרמוסטט משלו של מזגן מיני מרכזי אינוורטר, כך שיש צורך רק בהתניית החלל הזה כאשר הוא תפוס, לחיסכון באנרגיה וכסף. בהשוואה למערכות מיזוג אוויר אחרות, מערכות מיני מרכזיות מציעות גמישות רבה יותר באפשרויות עיצוב הפנים. ניתן לתלות את המזגנים הפנימיים על התקרה, או לתלות אותם על קיר. המזגנים זמינים גם בדגמי רצפה. לרוב היחידות הפנימיות של מזגן מיני מרכזי אינוורטר יש מאפיינים מתקדמים, ורוב הדגמים זמינים בעיצוב חדשני, כולל שלט רחוק כדי להקל על הפעלה וכיבוי של המערכת כשהיא ממוקמת גבוה על הקיר או תלויה מתקרה. מחפשים מערכות VRF מתקדמות? חייגו אלינו.

הגבלת עלויות האנרגיה עם שמירה על טמפרטורה יציבה

בהשוואה לאופן הפעולה של מערכות מיזוג אוויר מרכזיות מסורתיות, בעלי בתים רבים מגלים שמערכת של מזגן מיני מרכזי אינוורטר חוסכת להם 30% או יותר בחשבונות החשמל שלהם!

לחנות כוכב הקור בסניף בראשון לציון יש ניסיון של 35 שנים בהתאמת פתרונות מיזוג אוויר מתקדמים לצרכי קירור וחימום במבנים פרטיים ומסחריים.

זה הזמן להשתדרג במזגן חכם
השאירו את פרטיכם:

מאמרים נוספים

מיזוג vrf
סימני ההיכר של VRF

זרימת קירור משתנה (VRF) הופכת במהירות לבחירת מערכות מיזוג אוויר מובילה בבתים פרטיים ובמבנים מסחריים בישראל. מה שהתחיל כפתרון "הדור

קרא עוד »

מעוניין בייעוץ ותכנון מערכות מיזוג מתקדמות?

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן