לשלוט על הטמפרטורה הרצויה בכל חדר בצורה נפרדת – כך זה עובד

עד לפני כמה שנים, בכדי ליצור טמפרטורת קירור או חימום שונה בכל חדר בבית, היה צורך להתקין מזגן נפרד בכל אחד מחדרי הבית. אולם, בשנים האחרונות בזכות מערכות מיזוג אוויר vrf  שהן מערכות מתקדמות, יעילות ומשוכללות,. ניתן לשלוט על הטמפרטורה הרצויה בכל חדר בצורה נפרדת, בהתקנת מזגן אחד בלבד. מדובר על מערכת מיזוג חדשנית ביותר אשר איננה דורשת מזגן עם מדחס משלו בכל חדר וכך למעשה חוסכת רבות בצריכת האנרגיה והחשמל לאורך זמן. מעבר לכך יש לה עוד הרבה יתרונות נוספים.

מערכות מיזוג אוויר vrf– במה מדובר?

מערכות מיזוג אוויר vrf הן מערכות מיזוג אשר הפעולה שלהן מתבצעת בהתאם לשינוי זרימת הקירור וכן נפחי האוויר וזאת בהתאם לצורך. השיטה המדוברת הופכת את מערכות המיזוג הללו ליעילות ביותר, לאיכותיות וחסכוניות. המערכת המותקנת בכל בית למעשה מאפשרת להזרים את האוויר הקר בהתאם לטמפרטורה הנדרשת בכל חדר. אין צורך בהתקנה של מדחס ומזגן נפרד בכל חדר על מנת לשמר בו טמפרטורה רצויה וכל שיש לעשות זה להתקין את המערכת המדוברת המבוססת על מדחס אחד המותקן בחוץ ויחידות איוד כאשר כל אחת מהן מותקנת בכל חדר הדורש קירור. מדובר על מערכת מיזוג חסכונית ביותר לאורך זמן. מעבר לכך, היא יוצרת את הנוחות המקסימלית בכל בית שהיא מותקנת בו, הפעולה של המזגן שקטה ביותר והיא ללא ספק מספקת את אופציית המיזוג המתקדמת והנוחה ביותר כיום.

כל היתרונות במערכות מיזוג אוויר vrf

מערכות מיזוג אוויר vrf הן בעלות יתרונות רבים: ראשית כל הם מאפשרים לשלוט בצורה מלאה על הטמפרטורה בכל חדר בבית. מדובר על מערכת חסכונית מאוד באנרגיה שכן היא פועלת באמצעות שינוי של נפחי אוויר, כך שהיא תחסוך לכם רבות בהוצאות החשמל. מעבר לכך, המערכת מאפשרת חימום וקירור באותו זמן, כלומר, אם בחדר אחד יש צורך בקירור וחדר אחד יש צורך בחימום, הרי שניתן לעשות זאת במקביל. מעבר לכך, פעולת המזגן שקטה מאוד והיא יוצרת את הנוחות המקסימלית בכל בית. אין ספק כי מדובר על מערכות קירור מתקדמות ביותר וכדאי מאוד להתקין אותן אצל המומחים ביותר בתחום.

לשלוט על הטמפרטורה הרצויה בכל חדר בצורה נפרדת – כך זה עובד
זה הזמן להשתדרג במזגן חכם
השאירו את פרטיכם:

מאמרים נוספים

התקנת מזגן vrf
התקנת מזגן VRF

אחת ממערכות המיזוג המתקדמות ביותר כיום היא מערכת vrf. מדובר על מערכת המתבססת על טכנולוגיה ייחודית ופועלת באמצעות מדחס מיוחד.

קרא עוד »

מעוניין בייעוץ ותכנון מערכות מיזוג מתקדמות?

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן