טיפים חשובים וקלים לתחזוקת מיזוג האויר אצלכם בבית/בעסק

יש לכם בדירה מערכת מיזוג אויר מרכזית או מזגנים עיליים בודדים בחדרים,

מערכת מיזוג VRF מתקדמת , כולם בלי יוצא מהכלל דורשות טיפול ותחזוקה תקופתיים באופן קבוע.

כלל חשוב ביותר הינו הקפדה על ניקוי הפילטרים במזגן ובאויר הוזר בתדירות גבוהה.

ניקוי הפילטרים יאפשר לאויר לזרום בצורה חופשית ללא אבק שסותם אותו ואפילו תוכלו להימנע כך מריחות לא נעימים. כשהפילטר יהיה נקי כך גם המזגן יוכל לעבוד במלוא עוצמתו ולא יתאמץ יותר ממה שצריך ויקצר את שנות פעילותו. פעולה פשוטה זו תשמור על מיזוג נכון ומירבי תוך שמירה על אורך חייו של המזגן ושימושו.

ניקוי הפילטרים  ותחזוקה זו אמורה להתבצע מידי 3-4 חודשים. אם הנכם גרים סמוך לאתר בנייה או שאתם בשיפוצים יש להקפיד לבצע ניקוי זה בתדירות יותר גבוהה.

כיצד שומרים ומבצעים את ניקוי הפילטרים?

במערכת מיני מרכזי או מזגן מתועל אחר: כשהמזגן כבוי, שולפים בזהירות את גריל האויר החוזר הממוקם בדרך כלל בפרוזדור, שוטפים אותו היטב יחד עם הפילטר (הרשת) המחובר אליו, מייבשים ומחזירים בזהירות למקום.

תוכלו גם לבצע ניקוי פילטר שעל המזגן ביחידה הפנימית, זהו פילטר פנימי שמגיע עם המזגן מהיצרן עצמו. אם לא תגיעו אליו תוכלו תמיד להזמין אותנו לשרות ניקוי פילטרים שחברתינו מעניקה במסגרת שירותיה.

במזגנים עיליים בחדרים, יש לפתוח בעדינות את הפאנל החיצוני לפי הוראות היצרן, שילפו את הפילטר (רשת קשיחה) שטפו אותה, יבשו והחזירו למקום.

פעולות פשוטות אלו יגרמו למזגן לעבוד בצורה טובה ורצופה, המזגן יעבוד לפי רמת הטמפרטורה המדויקת ויוכל להיכנס להשהייה בזמן ולא להתאמץ יתר על המידה . אם הפילטר מלוכלך וסתום, אין אפשרות לאויר לצאת מהפתחים הנ"ל,  הוא נאגר בתעלות, מתאמץ ומוביל אפילו לנזילת מים כאשר האבק נכנס לצינור הניקוז וסותם אותו..

במקרים כאלו, יש להזמין שרות מיידי על מנת שלא ייגרם נזק נוסף למזגן.

הנכם מוזמנים ליצור איתנו קשר גם לטיפול ותחזוקת מזגן מיני מרכזי אינוורטר או לכל שאלה בנושא

ברחוב פלטין 3 ראשל"צ טל. ,03-9624446050-2592889

כוכב הקור סניף ראשל"צ

התקנה של מזגן מיני מרכזי
זה הזמן להשתדרג במזגן חכם
השאירו את פרטיכם:

מאמרים נוספים

מעוניין בייעוץ ותכנון מערכות מיזוג מתקדמות?

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן