הכירו את המזגן שיש לו יותר ממאייד אחד – מאפשרת שליטה על פי צורך מסוים

ראשי התיבות VRF מסמלים את הביטוי Variable Refrigerant Flow שהמשמעות שלו היא מזגן שיש לו יותר ממאייד אחד וכך מתאפשרת שליטה בטמפרטורה ו-ויסות שלה על פי הצורך או הרצון בכל אחד מהחללים של מערכת המזגן המיני מרכזית. מזגנים אשר מבוססים על מערכת vrf נחשבים למתקדמים במיוחד ולכאלה שפועלים על בסיס טכנולוגיה מהחדישות שמוכרות כיום. המשמעות של ה- VRF היא שילוב בין דרך הפעולה של המזגנים המיני מרכזיים לבין אופן הפעולה של מזגנים עיליים, מה שמאפשר שליטה במערכת אחת על כמה מזגנים שממוקמים בכמה חללים ויש דרישות אחרות לקירור או חימום בכל אחד מהחללים האלה.

הטכנולוגיה פורצת הדרך של מערכת זו

על מנת להבין את החדשנות האמיתית של מזגנים שמבוססים על מערכת vrf צריך להבין מה היה עד כה – יחידה חיצונית שאליה מתחברת יחידה פנימית. בעזרת מערכות ה- VRF אפשר לחבר ליחידה החיצונית יותר מיחידה פנימית אחת ויכולות אלה להיות יחידות שמבוססות על דרך פעולה אחרת (מיני מרכזי או עילי). היחידה החיצונית פועלת בטכנולוגיית אינוורטר שהיא התאמה של מהירות העבודה של המדחס וכך בעצם מתבצע ויסות הטמפרטורה בכל אחד מהחללים שמותקנת בו יחידה פנימית. במילים אחרות, אפשר לדאוג לטמפרטורה שונה בכל חדר וקביעת הטמפרטורה בחדר אחד לא תשפיע על קביעת טמפרטורה שונה בחדר אחר.

ההעדפה הברורה של מזגנים שמבוססים על VRF

עם כל היתרונות הידועים כיום של המזגנים המיני מרכזיים היה בהם חסרון בולט אחד והוא ההכרח לקבוע טמפרטורה אחידה בכל החדרים או החללים שבהם המערכת מותקנת. אי אפשר היה לבדל או להפריד בין ויסות הטמפרטורה באזורים השונים. כיום זה אפשרי בזכות מערכת vrf וכמעט כל מזגן שמותקן בבתים פרטיים או בדירות גדולות יהיה מבוסס על הטכנולוגיה הזאת. כך אפשר לחסוך לא מעט אנרגיה וחשמל ובעצם להתחדש במזגן שהוא חזית הטכנולוגיה העכשווית.

אמרתם מזגני VRF, אמרתם כוכב הקור, סניף ראשון לציון. עם מגוון רחב של דגמים שיתאימו לכל מקום, שירות מקצועי מעולה ומחירים מצוינים ללא תחרות.

הכירו את המזגן שיש לו יותר ממאייד אחד – מאפשרת שליטה על פי צורך מסוים
זה הזמן להשתדרג במזגן חכם
השאירו את פרטיכם:

מאמרים נוספים

מיזוג vrf
סימני ההיכר של VRF

זרימת קירור משתנה (VRF) הופכת במהירות לבחירת מערכות מיזוג אוויר מובילה בבתים פרטיים ובמבנים מסחריים בישראל. מה שהתחיל כפתרון "הדור

קרא עוד »

מעוניין בייעוץ ותכנון מערכות מיזוג מתקדמות?

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן