אם חיפשתם המלצות על מזגן מיני מרכזי – היכנסו וקראו

מזגן מיני מרכזי מומלץ כפתרון קומפקטי ויעיל לאספקת קירור ולעתים קרובות חימום לבית. בשימוש ברחבי אירופה ויפן במשך עשרות שנים, מערכות אלו צוברות פופולריות בישראל בשל פעולתן השקטה והיישומים הרב-תכליתיים של הדגמים השונים. בחנות כוכב הקור ניתן למצוא מגוון פתרונות מיזוג אוויר מתקדמים לבית או לבית העסק.

איך עובד מזגן מיני מרכזי מומלץ?

כמו במערכות אוויר מרכזיות, מזגן מיני מרכזי מומלץ לבחירה בזכות הרכיבים המתקדמים שלו, שכוללים מדחס חיצוני השואב קירור אוויר בלחץ, ומאייד פנימי שמזרים את הקירור, שואב חום מהחלל הפנימי כדי לספק קירור. לחלק מהמערכות יש גם משאבת חום, המספקת חום על ידי הפקת חום מהאוויר החיצוני לחימום האוויר בפנים. מערכות מיזוג אוויר מיני מרכזיות מכילות עד ארבע ואפילו שמונה יחידות פנימיות לקירור ו/או לחמם מספר אזורים בו זמנית.

צנרת במערכות מזגנים מיני מפוצלות

מזגן מיני מרכזי מומלץ גם בזכות הצינורות הקטנים של נוזל קירור העוברים בין היחידה החיצונית ליחידה הפנימית, בניגוד למערכת מיזוג אוויר מרכזית, הדורשת התקנת תעלות כדי להפיץ את האוויר מהמעבה ליחידות הפנימיות.

חימום וקירור

מזגן מיני מרכזי מומלץ בזכות האפשרות הרב-תכליתית לחימום או קירור בו זמנית, בהתאם לצרכי הטמפרטורות השונים בחדרים השונים, או שהיא יכולה לשמש בכל הבית כחלופה חסכונית באנרגיה למערכת חימום מסורתית.

איך מתבצעת התקנת מזגן מיני מרכזי? למה יש צורך בשירותי טכנאי מיזוג אוויר?

מזגן מיני מרכזי מומלץ להתקנה רק עם שירות של אנשי מקצוע מומחים בתחום, כי זוהי מערכת מורכבת.

איש מקצוע מומחה בהתקנת מערכות מיזוג אוויר יציב צנרת מתאימה לנוזל הקירור, לחשמל ולניקוז, בגישה המקצועית הנכונה, היעילה והבטוחה.

יש לכם שאלות לגבי מערכות מיזוג אוויר מיני מפוצלות?

צרו קשר עם המומחים בחנות כוכב הקור בסניף ראשון לציון בכל הנוגע למזגן אינוורטר מיני מרכזי,יש להם ניסיון של 35 שנים בייעוץ על בחירת מזגן מיני מרכזי מומלץ לגודל המבנה שלכם וצרכי והעדפות מיזוג האוויר, בחללים שונים בביתכם או בבית העסק שלכם.

אנו נעשה כמיטב יכולתנו להמליץ לכם על המערכת המתאימה להעדפותיכם, ונספק גם שירותי התקנה ותחזוקה שוטפת.

מזגן מיני מרכזי מומלץ
זה הזמן להשתדרג במזגן חכם
השאירו את פרטיכם:

מאמרים נוספים

התקנת מזגן vrf
התקנת מזגן VRF

אחת ממערכות המיזוג המתקדמות ביותר כיום היא מערכת vrf. מדובר על מערכת המתבססת על טכנולוגיה ייחודית ופועלת באמצעות מדחס מיוחד.

קרא עוד »

מעוניין בייעוץ ותכנון מערכות מיזוג מתקדמות?

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן