מגדלים-בשדרה

"מגדלים בשדרה" חולון

פרויקט מגדלים בשדרה חולון. פרויקט זה הינו פרויקט מגורים מפואר בחולון. בפרויקט זה הותנו מערכות מתקדמות מיני מרכזיים של חברת אלקטרה ותדיראן בכל דירה ודירה. כמו כן, שולבו גם מערכות מיזוג אויר בעלות טכנולוגיית האינורטר , מערכות מיני VRF מתקדמות וחדשניות בשיטת האינורטר , מזגנים עיליים וכן מערכות מולטי אינורטר – מעבה משותף אינורטר למספר חדרים.

שיטת מולטי האיונרטר נותת מענה של חוסר מקום למספר מנועים במסתור הכביסה שלעיתים הוא צפוף או שיש בו שימושים אחרים. במערכות העובדות בשיטת האינורטר יש מענה ופתרון לכל חדר שעובד בצורה עצמאית החוסכת משמעותית בחשמל .

ההתקנות בוצעו בשיטות מתקדמות ברמה הגבוהה ביותר לפי תו תקן ישראלי. כמו כן, שולבו גרילים דקורטיביים ביחידות הפנים בכל חלל.

הנכם מוזמנים לפגישת ייעוץ במשרדנו החדש.

נשמח לראותכם!

מגדלים-בשדרה
מעוניין במזגן? אל תבזבז זמן
יש לנו הצעה משתלמת עבורך

עוד בנושא

פרויקט כצנלסון בגבעתיים

פרויקט של 2 ביניינים ברחוב כצנלסון בגבעתיים. ב 51 יחידות הדיור בפרויקט הותקנו  מערכות מזגנים מתקדמות מדגמי VRF ובחלק קטן מהדירות הותקנו מערכות מיני מרכזיים.

קרא עוד »
פרויקט יוקרתי בירושלים

פנטהוז דופלקס יוקרתי ירושלים דופלקס בפרויקט יוקרתי בירושלים הממוקם על צלע ההר ומשקיף לנוף הרהרי ציורי. הבית המתפרש על פני 300 מ"ר, נרכש על ידי

קרא עוד »
דגניה בחולון

פרויקט יוקרתי של אחד מבין הבניינים הגבוהים באזור. הפרויקט עדיין בשיאו ומורכב ברובו מדירות 5 חדרים, בהן התקנו לפי דרישות הלקוח ובהתאמה אישית לפי צרכיו,

קרא עוד »

מעוניין בייעוץ ותכנון מערכות מיזוג מתקדמות?

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן