Hakinor_1_Givat-Zeev_-_37a (Custom)

פרויקט יוקרתי בירושלים

פנטהוז דופלקס יוקרתי ירושלים

דופלקס בפרויקט יוקרתי בירושלים הממוקם על צלע ההר ומשקיף לנוף הרהרי ציורי. הבית המתפרש על פני 300 מ"ר, נרכש על ידי משפחה ידועת שם, בפרויקט זה הותקנה מערכת מיזוג מתקדמת של VRF בשני המפלסים של הבית.

בחדרי המגורים הותקנו יחידות קצה נסתרות (אינן גלויות) ובחדר המגורים הגדול מספר מאיידים נסתרים לשליטה אישית בכל חלל. השימוש בטכנולוגיית האינורטר ברמה הגבוהה ביותר שמספקת מערכת VRF לפנטהוז היוקרתי רחב הידיים והתוצאה המושלמת הסופית ממקמת את העבודה בסולם הדרגות הגבוה והמושקע.

כמו כן, שולבו גרילים דקורטיביים מיוחדים צבועים יחד עם עבודה מקצועית של נגרות שהותאמו ביחידות הפנים בכל חלל. פרויקט זה נעשה בשיתוף פעולה עם האדריכלית ומעצבת הפנים מורן גוזלי

צילום מקצועי: מושי גיטליס

הנכם מוזמנים לפגישת ייעוץ במשרדנו החדש.

נשמח לראותכם

Hakinor_1_Givat-Zeev_-_37a (Custom)
מעוניין במזגן? אל תבזבז זמן
יש לנו הצעה משתלמת עבורך

הגלריה שלנו

עוד בנושא

פארק תמר שלב א'

פרויקט הגדול והייחודי של בנין משרדים מפואר בן 9 קומות בפארק המדע ברחובות. בשלב ראשון זה הותקנו מערכות VRF גדולות ומסיביות בחלקים הציבוריים בכל קומה.

קרא עוד »
"מגדלים בשדרה" חולון

פרויקט מגדלים בשדרה חולון. פרויקט זה הינו פרויקט מגורים מפואר בחולון. בפרויקט זה הותנו מערכות מתקדמות מיני מרכזיים של חברת אלקטרה ותדיראן בכל דירה ודירה.

קרא עוד »
כוכב הצפון תל אביב

פרויקט "כוכב הצפון" צפון תל אביב פרויקט זה הינו פרויקט מגורים מפואר הצפון תל אביב של חברת נתנאל גרופ. בפרויקט זה התבצעה בנייה ירוקה והיה

קרא עוד »

מעוניין בייעוץ ותכנון מערכות מיזוג מתקדמות?

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן