סימני ההיכר של VRF

זרימת קירור משתנה (VRF) הופכת במהירות לבחירת מערכות מיזוג אוויר מובילה בבתים פרטיים ובמבנים מסחריים בישראל. מה שהתחיל כפתרון "הדור הבא" אידיאלי ומיובא עבור מערכות מתקדמות של מיזוג vrf ברחבי הארץ. בחנות כוכב הקור בסניף ראשון לציון, בהנהלת משה אברהם, תמצאו מגוון עשיר של פתרונות מיזוג אוויר בהתאמה לצרכים ולהעדפות שלכם.

מיזוג vrf מתאים לכל מבנה

זה התחיל כמוצר נישה שהתאים להתקנה במבנים שלא היה להם מקום או הרבה תעלות, אבל עכשיו ניתן להתקין מערכות מיזוג vrf  על כל בניין, עם מגוון אפשרויות של יישומים בטכנולוגיה מתקדמת זו.

עם הגמישות המשופרת המערכת, שהופכת אותה לאפשרות קלה להתקנה ברוב סוגי, גדלי ומיקומי המבנים בארץ, מערכות VRF עלו על הצמיחה של סוגים אחרים של טכנולוגיות מיזוג אוויר במהלך העשור האחרון. הפופולריות של מערכות מיזוג אוויר אלו במרכזים מסחריים צפויה להמשיך ולצמוח, ולמלא את מעמדה כמערכת מיזוג האוויר של העתיד.

ככל שבעלי מבנים פרטיים ומסחריים ממשיכים לאמץ מערכות מיזוג vrf, המגבלות הנתפסות לכאורה של היישום שלהן מתאדות. היתרונות שהמערכות הללו מספקים הפכו אותן לפתרון סתגלן ויעיל שמוביל בעלי מבנים להחליף מערכות מיזוג אוויר אחרות ב-VRF. השינוי מגיע מהבעלים של המבנים, שנמשכים ליעילות גבוהה יותר, תכנון אזורי קל יותר, גמישות טובה יותר, אסתטיקה אטרקטיבית וחיסכון במקום שמציעות מערכות VRF.

מערכות מיזוג אוויר אלו מציעות לבעלי בניינים גמישות רבה, שילוב התקנה קל בבניינים, שליטה מקומית פשוטה ותחזוקה משתלמת מכיוון שמערכת מיזוג vrf כוללת פחות רכיבים בהשוואה למערכות מיזוג אוויר אחרות.

יתרונות מיזוג אוויר

היתרון העיקרי הראשון של מערכת VRF הוא יעילות אנרגטית, מכיוון שהאוויר כבר לא צריך לעבור דרך תעלות. המערכת פשוט מעבירה נוזל קירור מותנה למקומות שבהם יש בו צורך. בעוד שהיעילות האנרגטית תהיה תלויה במידה רבה באופן שבו מערכת מיזוג vrf מותקנת בחדרים שונים, היא מאפשרת חיסכון של 20-30 אחוזים בעלויות האנרגיה, כמה חודשים לאחר ההתקנה. חנות כוכב הקור, בסניף בראשון לציון, משווקת כבר למעלה מ-35 שנים, פתרונות מיזוג אוויר מתקדמים. אנחנו בנוסף מציעים שירותי התקנה ומכירה של מזגן מיני מרכזי אינוורטר – צרו קשר לקבלת הצעת מחיר מעולה!

מיזוג vrf
זה הזמן להשתדרג במזגן חכם
השאירו את פרטיכם:

מאמרים נוספים

מזגן מיני מרכזי
מזגן מיני מרכזי

מציאת מזגן מיני מרכזי מחיר המשתלם ביותר תהיה משימה אשר תוכל להיות מושלמת בהצלחה בשעה שאתם עובדים מול חברת "כוכב

קרא עוד »

מעוניין בייעוץ ותכנון מערכות מיזוג מתקדמות?

השאר פרטים ונחזור אליך

דילוג לתוכן